Buenos dias

Halloj underbara dag! Så skönt att vara ledig idag, jag har bytt schema så jobbade igår och ledig idag istället skönt=)
så passade på att klippa mig och färga håret så underbart att vara hos frissan få massage i hårbotten och komma hem med oklyvna hår toppar så underbar kännsla! och när man kom hem stog tvätten och vänta på mig å det var ingen liten tvätt! puuuh...
Ringde djursjukhuset förra veckan och bokade tid för vaccination för min darling=) så ska dit ikväll, fick tider 20:20 shit va sent dom har öppet brukar ju bara ha tid på fm och em inte sena natten;)
Alla hjärtans dag var mysig jobbade eftermiddag och fick en bakelse av snälla raringen Emma! sedan när jag kom hem så hade älskling tagit fram vindruvor ost och kex och hyrt The wedding date min favorit!! om ni inte sätt den gört!! Helt underbar!! så dagen avslutades underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0