Mys..

solen skiner, lägenheten städad och Geisha har fått sin lång promenad.
Nu är det bara en sak som väntar=) Erik och jag ska gå ut och äta ikväll och bara mysa.. man gör det alldeles för sällan. Vi vet inte vart ännu, men det får bli det som faller sig in och vad vi är sugna på. Det blir en mys pys dag för oss två=)

Igår blev jag medlem på 24 seven, haha här ska börjas träna. Hoppas bara på att Charlotte hänger på så slipper man stå där själv=) och bra mycket roligare att träna när man kan snacka mellan maskinerna...

Nu ska jag anmäla Geisha på en utställning i Lund, och sedan tänkte jag baka något gott...



/Sabina

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så då var det alltså billigt på 24/7 ??? För vi är ju alldeles för snåla för sånt... HAHA. Ha det så mycigt ikväll. Kraam

2010-08-07 @ 17:44:19
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/
Postat av: Anonym

yees=) 199:- i månaden för ett helt år! det är ju billigt med tanke på hur snygga vi kommer bli;-)

2010-08-08 @ 22:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0