Knight and day

Jag och Charlotte var nyss och såg denna film! den var otroligt rolig, och en väldigt lättsam film.. inge tänk och funderingar utan rolig och lite överdriven, men gjorde inget för det var så mycket roliga inslag hela tiden..
fast hatar och skratta på bio man försöker att inte as flabba, och då får jag lätt en snark medans jag skrattar=) lite pinsamt men hoppas de andra i biosalången var väldigt inne i filmen så de inte hörde min snark!;-)
Absolut en film att rekomendera...

Innan idag så har jag varit nere på fitness 24 seven och tränat för första gången=) känner mig stolt att ta tag i saken.
Det var jätte roligt, men det är det väl alltid första gången man gör något... hoppas bara det håller i sig! för tvättbrädan here i come.....
Jag väntar på dig Charlotte!

Nu blir det att lägga sig och läsa! sedan upp i morgon och gå en powerwalk med Charlotte och hundarna i Brucesskog!



Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0