Jag, självaste ankstjärten=)

Rumpan – STORA trenden i sommar

Bump-A-Booty Padded Panty från Pure Style Girlfriends kan kl
Bump-A-Booty Padded Panty från Pure Style

... och du kan skaffa en extrarumpa om du inte har (en stor själv) haha

Tack vare riktiga ”bootylicious-brudar” som Beyoncé Knowles och Kim Kardashian spår nu Daily News rumpan som sommarens största trend. helt otroligt att folk verkligen köper detta... det är väl ingen som vi ha en mega rumpa!

Och det du inte har på baken, får du ha i trosan? eller vad då... hahaha

På catwalken är det fortfarande benigt, men i rutan och på scenen kan vi ana en annan trend.

Jennifer Lopez har det. Serena Williams likaså. Och även Kim Kardashian. Alla tre är utrustade med snygga, kurviga rumpor.

Serena Williams diggar sin

Daily Mail skriver att tennisspelaren Serena Williams behövde fylla 23 år för att börja gilla sin rumpa. Och förstå att den aldrig skulle se ut som syrran Venus bak.

– Jag är superkurvig – jag har stora bröst och denna massiva rumpa. Venus är lång, som en modell och passar i allt, säger Serena Williams, 28, i augustinumret av Harper's Bazaar.

En annan välkänd kurvig rumpa tillhör Jennifer Lopez, 40. Förra veckan syntes hon på stränderna i Malibu och såg het ut i ett par gamla jeansshorts i denim.

Receptet för dig med liten

Även Madonnas dotter Lourdes, 13, diggar shorts som får rumpan att se större ut. Hon har nyss hjälpt till att designa en kommande kollektion för Macy's.

– Jag är helt besatt av 80-tals shorts. Du vet den typ som gör att din rumpa ser ganska stor ut.

Om du inte hittar de rätta shortsen som förstorar kan en annan typ av rumpförstorare vara på sin plats – Bump-A-Booty Padded Panty från Pure Style Girlfriends. En vadderad trosa, helt enkelt.

 

Direkt från sofismode!

Det är ju helt knäppt tycker jag! hoppas dom gör kuddarna förstora till folket som köper trosorna, så min rumpa ser mindre ut;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0