I´m Back

Stressig helg är bara förnamnet! Alla slet och drog i mig så hann knappt med, Fredagen kom jag till storå cirkus 14:00 och efter att vi ätit, hälsade mormor på och jag träffade Kasper min fantastiska kusin som är 2 år, finns ingen sötare.
Sedan var det kräftfiske på Gruves... så mysigt! på kvällen åkte vi till Helene och Tom för att titta på deras nyfödda bebis (Northon).
Lördagen var lika stressig, man vill ju hinna med så mycket som möjligt!
Men lilla Pinja, mammas nya hund valp var sååå söt! och så kul att träffa henne innan hon blir stor... men jag glömde kameran så ska försöka hitta en bild som mamma tagit.

Nu blir det att räkna matte i 120.. har int gjort ett tal i helgen:/

tjingeling!



Lilla Pinja! visst är hon sööööööt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0