Husmor är i farten

Slutade kl 13:15 idag... skönt! kom hem och gjorde grilladkyckling med en jätte god sallad till=) sedan röjde jag lite, Erik hade bäddat sängen... inte ofta det händer;) men jag blir så glad när det är gjort! hela rummet ser så mycket bättre ut, sedan Åkte Erik och träna och jag passade på att göra den där mascarpone glassen som ni fick receptet av.. så nu ligger den i frysen och väntar på mig! så enkelt det var att göra den så ni måste prova! men jag hävde i vanligt socker istället för sötningsmedel... muchoo godare=) det ska jag och Erik mysa med ikväll!

På fredag åker jag hem till Storå, för att hälsa på mammas nya valp (Pinja) ska bli så kul! jag tar med mig Geisha, så det blir hon och jag i bilen i 50 mil, hur ska jag orka? ska försöka lyssna på bra musik och ha god matsäck med mig, så ska allt ordna sig=) mini semester för mig snäckan! Erik kunde inte följa med för han har match på lördagen=(

Ikväll tror jag att det blir Bio... Erik ville se "bröderna karlsson" så det blir nog den! mys pys.

Nu ska jag slappa lite framför tv:n








/ Sabina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0