Helgen.

Vilken underbar helg jag har haft, även fast jag har jobbat!
Fredagen var jag ju bara hemma och myste, Lördag jobbade jag förmiddag och fick gå tidigare, så skönt. Då kunde jag gå ut med Geisha på en långpromenad och sedan ladda för en jätte mysig kväll med flickorna.
Vi gick till terassen och käkade! risotto och en fläder drink... mums!  Det var verkligen jätte mysigt där. dit måste jag gå fler gånger innan det stänger igen för hösten=(
Söndag och förmiddags jobb, när jag kom hem åkte vi till brucesskog och lekte med Geisha och Erik sprang! efter det så var jag så sugen att kolla på film så vi tog cyklarna och cyklade till Hemma kväll och hyrde Gladiator och miss March... Miss March ska vi titta på ikväll för somnade i soffan igår efter gladiator=)

Nu ska jagn göra i ordning mig för jobb! puh.. men i morgon är man ledig!

lite bilder från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0