härliga dag!

vaknade tidigt, som vanligt! men idag var det absolut dags att städa i sovrummet... har verkligen tagit emot! men väldigt skönt när det är över.
medans jag grejade här hemma ringde Jenna (frisören) har försökt att fått en tid av henne, men hon hade bara en tid om typ 2 veckor så jag bokade ingen tid utan sa till henne: ifall det är någon som lämnar återbud så tar jag den gärnam, och idag ringde hon. Tjohoo vad glad jag blev och rusade iväg med mitt risiga och feta hår! så pinsamt att komma med... men va fan!
Jag blev jätte nöjd, lade lite ljusa och koppar röd-bruna slingor och toppa lite.
Sedan kom Charlotte ner, det var planerat att vi skulle ha en shoppar och fikar dag=) älskar att vara ledig och vara nere på stan med Charlotte! då tänker man inte på att man har börjat jobba.
Sedan hem och träffa en elektriker som just nu håller på att fixar lampan inne på toaletten... verkar ta väldans tid! jag vill att han ska vara klar snart, för Charotte och jag ska gå med hundarna när han är klar och Geisha är väldigt rastlös!

Jag köpte en jätte fin klänning på HM idag, den lilla svarta=) är super nöjd! bara 199:- det gillar jag!
Nu ska jag se om han behöver ett litet handtag inne på toan så han bluir färdig idag!

lägger upp bilder på klänningen sen!

see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0