Tjej onsdag!

Japp, här sitter man på sin ända lediga dag denna vecka, har precis handlat frukost. Tänkte ha en mys onsdag för mig själv nu på förmiddagen, äta god frukost slå på en romantisk komedi! finns det något bättre?
senare till kvällen blir det att gå ut och äta med flickorna på Oasen, ska bli spännande. Har fått höra att det är Tobleronefoundue, det gillar jag och då måste ju maten vara god också=)
Igår när jag kom hem från jobbet så satt Jacob Nelson  här i soffan=) alltid lika roligt att träffa folk hemifrån och speciellt Jacob=) Nu är det bara Flickorna i från öret som saknas här! men jag kommer ju hem i sommar, då ska vi hitta på massa härliga sommar saker! eller hur?
Nu blir det att plocka lite här hemma och sedan slänga sig i soffan för en bra film, så mysigt att titta på film när det regnar=)
ska försöka ta med mig kameran för att ta egna bilder, kvällen till ära!
/ Sabina

Kommentarer
Postat av: kristin

klart vi ska!

2010-04-25 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0