sunday

Tjingeling på er! gårdagens utgång blev väldigt trevlig... men den blev hemma hos Charlotte, inget dansande utan en tjej kväll Inklusive hundarna=) Det var så skönt att bara ta det lugnt och bara sitta och snacka och dricka gott!
Haha vaknade i morse att jag hade träningsverk i magen, det är väl ett gott täcken på att man har haft kul, får alltid det när jag skrattar mycket=) Jag hoppas Charlotte lägger ut bilder från när vi hade som roligast, så ska ni få se hur normala vi är på en skala!
så bilder från kvällen publiceras inom kort.
Min tabbe i dag då... Ja, jag är känd för att vara klumpig men inte så här klumpig! Erik och jag monterade ihop byrån vi köpte igår och under tiden blev vi sugna på pizza, så vi tog en paus och jag tog initiativet att åka och beställa, hade inga kontanter så jag cyklade iväg för att ta ut pengar, hungrig och grinig som jag var beställde  jag den där goda pizzan med oxfilé som tog hundra år att få. Äntligen kände jag den goda doften och jag fick kartongen i handen jag tar cykeln och beger mig hemåt, det är bara 3 meter kvar tills jag är hemma så kommer det en vind och vips så ligger pizzan på grusvägen.
Där ligger min mat helt förstörd, som kostade hela 67 kr som luktade så gott... hahahahaha det händer bara mig! Det kändes ännu bättre när en tant står och kollar på mig och säger då blev det ingen middag idag då och skrattar! Hhaha förstår om det såg kul ut men va fan jag var ju inte på skämt humör då precis...
sedan kom Kicki och Jocke på besök för att titta på Geisha, vi gick ner till mezo och käkade och sedan gick vi till pistachia och åt glass..mums! jag åt citron, hallon och lakrits. citronen måste ni bara smaka shit så god den var=) älskar glass! Nu film och mys i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0