puh

Nu sitter jag i soffan och har precis kommit hem från stan.. köpte en klänning, solpuder, dubbelhäftande tejp och så ett par svarta leggins. ingen lampa inga skor... va fan sabina! skorna jag skulle köpa, var inte så snygga som jag tänkt mig plus att jag fick stora fötter=) men men jag får prova dom igen sen.
Jag sa ju att jag hade övertalat Erik att vi skulle byta fläkten mot en fin lampa istället, jag råkade ju säga att fläkten var sönder så det var därför vi var tvungen att köpa en lampa istället.... och idag av alla dagar så skulle jag köpa lampan och då sa Erik: är fläkten verkligen sönder? mitt svar: ja den har varit sönder länge inget att göra åt! då gick han in och prova den där jävla fläkten och vips så funka den!! jävla skit... så nu måste jag övertala honom igen=)

/ Sabina!

Kommentarer
Postat av: Hemmets chef

Good luck!

2010-04-29 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0