Ledig

Ledig Är man idag=) så skönt! solen skiner och jag tänker snart gå ut med Geisha! sedan ska jag försöka tvätta om det finns någon tid! man kanske ska städa när man ändå är igång, vill att det ska lukta så där gott som det bara gör när man städar!
Ikväll ska jag hem till Emanuella, onsdagar har blivit våran dag, som vi träffas på och myser och har trevligt! så det ser jag fram emot!
Alltid lika trevligt att vara med flickorna!
Åhh är så sugen nu när det blev soligt väder att göra i ordning på balkongen, köpa blomlådor och plantera, köpa någon fin kruka så det ser hemtrevligt ut:-) det är mkt jag vill göra idag får se vad jag hinner!
Fånga dagen och gör allt som du vill och lev i nuet!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, ja just det den jäkla mattan! :P Vi kanske kan ta det på fredag? Såg att du var busy woman idag :D Eller så kan du komma hit innan vi går till Emma... It's up to you.

2010-04-07 @ 10:18:37
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0