Längtar!

Jag hade en härlig dag på jobbet idag, Med mina bästa flickor! blir så mkt lättare att jobba när man har roligt!
Charlotte och jag planerar inför lördag då blir det drinkar för hela slanten, har köpt smirnoff, champagne och vin som vi ska blanda med färsk pressad hallonjos och vanilj essens och jordgubbar... smaskens! och på förmiddagen ska vi åka till Nova Lund och shoppa lite kläder på Topp Shop inför kvällen!
När blir påsk lunchen av? jo på lördag efter allt handlade i Nova Lund, så ska jag göra ett litet påsk bord för mig och Erik, med prinskorv, jansson, köttbullar, ägghalvor och omelett... och självklart påskmust!
till efterrätt blir en helt ny grej, som jag har fått ifrån Eriks mamma, man lägger en rulltårta skiva ner och täcker den med grädde och på toppen lägger man en persikoskiva! då ser det ut som ett stekt ägg... så passande nu till påsk va=) hahahaha
nu en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0