I`m home

Emmas tjejmiddag igår var fantastisk trevlig! hon bjöd på en så himla god wok som jag ska försöka göra själv någon dag, och världens godaste efterrätt=) till det fick vi champagne med jordgubbar, härligt att piffa till onsdags kvällen med lite champagne! Tack Emma för en super kväll!
Jag är faktiskt lite impad över mig själv idag,började kl 06:45 och jag cyklade till jobbet även om det kändes skit segt men jag gjorde det och jag kände mig hur fräsch som helst när jag kom till jobb!
Nu har jag precis kommit hem, varit ute med Geisha, lagt in en tunna tvätt och nu ligger jag och Geisha i soffan och myser med en kopp kaffe och ett äpple.
Imorgon ska jag till frissan och klippa och färga håret, så härligt att bli ompysslad och få glansigt hår igen, som ni vet så har jag en utväxt på 1 cm .
Ta dagen som den kommer, eller gör något impulsivt som ni aldrig skulle göra annars!
Ha en fortsatt trevlig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0