Hej

Har sovit så skönt , sitter nu ute i solen med en kopp kaffe och solar mig med Geisha, så underbart väder!
Synd bara att man jobbar eftermidag:/
Erik har precis åkt till Köpenhamn, ska dit och festa med laget. så Charlotte ska ta hand om lilla Geisha idag, hon är så snäll! Tack Charlotte!
Ska försöka diska lite,är ju så fruktans värt tråkigt när det är så fint väder, vill ju bara vara ute!
Igår var jag och Charlotte ute med hundarna, vi satt i gräset solade och pratade medans hundarna fick springa omkring och busa, och klockan var då 6 halv 7 helt underbart att det är sol så sent, annars på vintern är det så mörkt och man sitter bara inne och häckar. Nu ska jag ta mig an disken...
Vi hörs ikväll
Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeej smulaaaaaaan=) hitta diiiig...hehe sååå fin du e på bilden=)...söta smulan hehe

2010-04-11 @ 14:28:18
Postat av: Charlotte

Hej fjällan! Ja, så roligt/mysigt vi ska ha ikväll! Alltid kul att hitta på ngt på vardagarna ju! Piffar upp, hehe. Ses seeen! <3 kram

2010-04-12 @ 17:22:05
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0