Hej söndag!

Gick lite tidigare från jobb idag! så skönt när det är strålande väder=) Jag och Erik ska ut med Geisha och njuta av det fina vädret snart! först ska jag göra söndags middag=) det blir stek med potatis och vinsås... mums!
På Onsdag ska jag på bruks med Geisha, ska bli spännande hur det går, är lite nervös! haha.
Jag har försökt att se filmen The Blind Side i över en vecka men det går inte att ladda hem blir bara halva filmen hela tiden så drygt! Om ni ska hyra film, och ser den i hyllan, så hyr den för den ska varaskit bra!
Jag vill ha nya skor och ny vårjacka NU! så fort det blir fint väder så vill man bara köpa nya kläder direkt, men jag ska försöka lugna mig, tills det snyggaste har kommit in:P
Nu kokar potatisen!!
seeeee yaaaa! /Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0