frukost=)


Tog ett kort på min frukost medans jag väntade på kaffet =)
den består av fil, flingor, och Galia melon och avokado... mums!
Vaknade i morse över att jag sovit lite för länge, skynda mig upp för att göra i ordning världens godaste frukost för att sedan åka till frissan och färga och slinga håret, jag trodde att jag skulle färga det i samma färg igen men hon tyckte vi skulle lägga i lite slingor i det hela och bara färga utväxten, för att jag hade lite fläckar här och var. Det blev jätte bra! skönt att får lite ljusare hår nu till våren! nu fattas bara att man blir lite brun=)
Ska åka till Ikea sen i efter middag och köpa nya blommor och krukor till vardagsrummet, så sugen att göra om lite här hemma!
Geisha ska få sig en liten runda idag också, hoppas på att charlotte och Gucci vill följa med!
Ikväll tror jag att det blir en lugn hemma kväll, film, god mat och kanske lite chips för att gotta till det hela=)
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0