Buenos dias!

halloj! vaknade som en ny människa idag! så skönt=) vilken helg jag har haft, i fredags hade jag myskväll med Erik god mat och bra film. Lördags åkte vi till Lund och Malmö, shoppade skorna klänningen, smycken till kvällens utgång. Hem ifrån Malmö och gjorde en påsklunch, som blev lyckad! och fick ett påskägg med mitt favorit godis <3 sedan väntade jag in sällskapet som bestod av Charlotte och Sofie, vilken trevlig kväll det vart med många goda drinkar.
sedan gick vi till Charlottes kusin som bor typ bredvid mig, för att få sällskap ner till stan. Och det fick vi=) ner till schlagerbaren och sjöng motvilligt Främling med Charlotte på scen=) Haha så kul!
sedan gick vi vidare till cardinal som jag aldrig har kommit till innan, har alltid varit för trött eller något som hindrat mig, men i Lördags var det min och Charlottes kväll på Cardinal!! tjohoo!
Jag hade Jätte trevligt och det kändes verkligen dagen efter!
Nu är det jobb som gäller, och har tänkt börjat mitt nya liv igen;) Tänkte faktiskt cykla till jobbet=) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0