Ont

På den tidiga morgonen vaknade jag av en fruktansvärd värk i handen och såg att den var svullen, hm tänkte jag vad har jag gjort i natt? ingen aning. det var bara och ringa till handkirurgen och boka en tid..
sedan åkte jag in i det snöiga ovädret till örebro, där jag var hos tandläkaren. sedan tänkte jag att jag skulle gå en sväng på stan.. men ovädret gjorde så att jag åkte hem.  Jag som absolut måste ha ett par nya tränings byxor.

SOC G JOY PNT

SOC G JOY PNT BLACK
Dom ser inte så snygga ut på bilden men är otroligt sköna. Får köpa dom på måndag istället.

På Måndag blir det en hel dag i örebro först ska jag slinga håret och sedan ska vi solduscha oss=) spännande. färgen  blir väl orange eller nå.
nu ska jag slänga mig i soffan en stund=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0